Чернігівська ОДА

rss facebook
Чернігівська обласна державна адміністрація Горяча лінія голови Головна сторінка Мапа сайту Мапа





















                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     


                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                     

                                    1. оnline.minjust.gov.ua (Мінюст)  

                                    Он-лайн будинок юстиції - це повністю прозора автоматизована система. 

                                    За допомогою цього сайту можливо:

                                    • отримати повторні документи про державну реєстрацію актів цивільного стану: свідоцтва про народження, шлюб, розірвання шлюбу, смерть, зміну імені, а також відповідні витяги з Державного реєстру актів цивільного стану громадян;
                                    • зареєструвати або ліквідувати фізичну особа підприємця;
                                    • зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації;
                                    • отримати дані про електронний цифровий підпис;
                                    • отримати доступ до всіх Реєстрів, держателем яких є Мінюст.

                                     

                                    2. e-services.msp.gov.ua (Мінсоцполітики)

                                    Заявник може:

                                    • заповнити та роздрукувати документи для призначення допомоги при народженні дитини;
                                    • направити документи для призначення допомоги при народженні дитини в електронному вигляді на попередній розгляд;

                                     

                                    3. subsidii.mlsp.gov.ua (Мінсоцполітики)

                                    На цьому сайті:

                                    Заявник може:

                                    • направити документи в електронній формі для попереднього розгляду (після опрацювання електронних документів та підтвердження права на призначення субсидії необхідно подати готові документи особисто);

                                    або

                                    • заповнити та роздрукувати документи для особистої подачі в орган соціального захисту населення.

                                     

                                    4. e-dabi.gov.ua (Держархбудінспекція)

                                    Отримати е-послугу у містобудівної сфері - декларацію про готовність об’єкта до експлуатації.

                                    (Відтепер  можливо  як розпочати, так і завершити будівництво об’єктів  І-ІІІ категорії в режимі он-лайн).

                                     

                                    5. e.land.gov.ua (Держгеокадастр)

                                    Електронні послуги Держгеокадастру:

                                    Замовлення витягу з Державного земельного кадастру про земельну ділянку.

                                    Повідомлення про готовність документу буде надіслано на електрону пошту. Забрати вже виготовлений витяг можна у найближчому ЦНАПі, обраному користувачем.

                                    Замовлення витягу про нормативну грошову оцінку землі.

                                    Для замовлення витягу потрібно на публічній кадастровій карті знайти за кадастровим номером необхідну ділянку та натиснути на функцію замовлення послуги. Послуга надається безкоштовно.

                                    Отримання відомостей про власників та користувачів земельних ділянок.

                                    Для отримання інформації потрібно пройти електронну ідентифікацію та оформити запит. Система автоматично надає відомості про права власності на землю та дату їх набуття. Послуга безкоштовна.

                                    Підключення нотаріусів до Державного земельного кадастру.

                                    Послуга дозволяє нотаріусам наряду з кадастровими реєстраторами надавати громадянам витяги про земельні ділянки, необхідні для здійснення земельних угод

                                     

                                    6. cabinet.sfs.gov.ua (Державна фіскальна служба)

                                    Користуватися функціоналом відкритої частини можна без ідентифікації особи (без використання електронного цифрового підпису).

                                    Через відкриту частину платник має можливість:

                                    - скористатися інформацією з реєстрів, що є загальнодоступними (дані про взяття на облік платників; дані реєстру платників ПДВ; дані реєстру страхувальників; дані реєстру платників єдиного податку; інформація про РРО; інформація про книги РРО);

                                    - отримати інформацію про граничні терміни сплати податків, зборів, обов’язкових платежів та подання звітності (податковий календар);

                                    - отримати контакти та адреси діючих центрів обслуговування платників (ЦОП);

                                    - ознайомитись з новинами Державної фіскальної служби України;

                                    - скористатися іншою корисною інформацією.

                                    Робота з електронним сервісом у приватній частині здійснюється з використанням електронного цифрового підпису (ЕЦП).

                                    У приватній частині після ідентифікації особи надається можливість:

                                    - скористатися індивідуальним податковим календарем;

                                    - переглянути та перевірити свої облікові дані;

                                    - створити запит для отримання інформації;

                                    - подати реєстраційну заяву платника податку на додану вартість,  заяву про анулювання реєстрації платника податку на додану вартість,  заяву про видачу довідки про відсутність заборгованості з податків і зборів;

                                    - направити листа до органу ДФС;

                                    - переглянути стан розрахунків з бюджетом;

                                    - зареєструвати податкові накладні у Єдиному реєстрі податкових накладних;

                                    - скористатися сервісами системи «Електронного адміністрування ПДВ» (для платників ПДВ).

                                    Фізичним особам після ідентифікації також надано можливість за допомогою платіжної системи сплатити податки, збори, платежі (особистий кабінет – «Стан розрахунків з бюджетом»).

                                     

                                    7. portal.pfu.gov.ua (Пенсійний фонд)

                                    У відкритому доступі (без реєстрації) на порталі надається багато інформації з питань пенсійного страхування, бланки документів, інструкції щодо їх заповнення тощо.

                                    Електронні послуги, які може отримати користувач на порталі після відповідної реєстрації:

                                    • отримання інформації з персоніфікованого обліку (для працюючих громадян);
                                    • отримання пенсійної інформації (для пенсіонерів);

                                    • формування запитів на попередню підготовку документів;
                                    •     можливість подачі скарг;

                                    • запис на прийом до фахівців Фонду;

                                    • отримання інформації про стан розрахунків платників з ПФУ (для юридичних осіб та фізичних осіб - підприємців).

                                     

                                    8. e-eco.gov.ua (Міністерство екології та природних ресурсів)

                                    На цьому сайті:

                                    Можливо отримати необхідну інформацію про правильне поводження з відходами та подати відповідну електронну декларацію в режимі он-лайн.

                                     

                                    9.  odk.mvs.gov.ua (Міністерство внутрішніх справ)

                                    Можливо отримати електронні послуги:

                                    Оформлення електронного замовлення на отримання довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України

                                    Перевірка легітимності довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінально-процесуальним законодавством України.

                                     

                                    10.  poslugi.gov.ua (Єдиний державний портал адміністративних послуг)                

                                    Даний портал є пілотною версією Єдиного державного порталу адміністративних послуг (Портал).

                                    Цілі пілотного проекту Порталу:

                                    -      впорядкування та надання вичерпної інформації про адміністративні послуги

                                    -      впровадження та вдосконалення методологічних механізмів надання адміністративних послуг, функціональних елементів Порталу (особистий кабінет, системи ідентифікації користувачів, взаємодія з іншими органами, що надають послуги, тощо).

                                     

                                    Назад

                                    Розробник : КП 'ІАЦ Чернігівської облради'    © Чернігівська облдержадміністрація
                                    Технічна підтримка: КП 'ІАЦ Чернігівської облради' (0462)674166 obl.kp.iac@gmail.com
                                    Інформаційне наповнення: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (0462)675372 inform.dep.cn@gmail.com
                                    Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Чернігівської облдержадміністрації www.cg.gov.ua