Чернігівська ОДА

rss facebook
Чернігівська обласна державна адміністрація Горяча лінія голови Головна сторінка Мапа сайту Мапа



















                                         

                                         

                                         

                                         











                                         

                                         

                                         

                                         

                                        13 Червня 2017 11:29

                                        Як захистити права споживачів — роз’яснює Держпродспоживслужба

                                        Аналіз звернень громадян на адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Чернігівській області свідчить про недостатню обізнаність людей щодо їхніх прав. Такого висновку дійшли учасники нещодавньої наради, на якій розглядались підсумки роботи служби в першому кварталі цього року.

                                        Тож вирішили активізувати інформаційно-просвітницьку роботу серед жителів Чернігівщини, аби роз’яснити їхні права як споживачів.

                                        Головне управління Держпродспоживслужби в області за підтримки голови облдержадміністрації Валерія Куліча розпочало проведення «виїзних приймалень» громадян у населених пунктах регіону. Фахівці служби надаватимуть консультації з питань захисту прав споживачів, безпечності харчових продуктів та ветеринарії, санітарного та фітосанітарного законодавства, у сфері насінництва та розсадництва, а також застосування державного регулювання цін.

                                        Зокрема, перший соціальний діалог у форматі «виїзної приймальні» відбувся минулого тижня в Чернігівському районі за участі голови райдержадміністрації Віктора Коржа.

                                        Жителі району отримали консультації та роз’яснення стосовно якості надання послуг, у тому числі водопостачання (температурного режиму води) і теплопостачання населення (кількості нарахувань за спожиту теплову енергію). Також людей цікавили питання регуляції цін на харчові продукти, граничні розміри плати за послуги, що надаються у торговельних об’єктах та на ринках з продажу продовольчих і непродовольчих товарів. Загалом розглянуто 24 звернення.

                                        Така практика роботи, на думку керівництва служби, сприятиме посиленню співпраці з місцевими органами влади та засобами масової інформації у сфері захисту прав споживачів. Крім того, створюватиме в регіоні умови для реалізації прав та інтересів як громадян, так і суб’єктів господарювання. Забезпечуватиме дієвий контроль за станом споживчого ринку.

                                        Читати також:  Держпродспоживслужба області підбила проміжні підсумки роботи

                                         

                                         

                                        За інформацією Головного управління
                                        Держпродспоживслужби в Чернігівській області

                                        Назад

                                        Розробник : КП 'ІАЦ Чернігівської облради'    © Чернігівська облдержадміністрація
                                        Технічна підтримка: КП 'ІАЦ Чернігівської облради' (0462)674166 obl.kp.iac@gmail.com
                                        Інформаційне наповнення: Департамент інформаційної діяльності та комунікацій з громадськістю облдержадміністрації (0462)675372 inform.dep.cn@gmail.com
                                        Використання будь-яких матеріалів, що опубліковані на цьому сайті, дозволяється при умові вказання посилання (для інтернет-видань - гіперпосилання) на офіційний сайт Чернігівської облдержадміністрації www.cg.gov.ua